arthot

FAQ

1. Jak dobrać grzejniki?

Oczywiście dokładnie policzy moce grzejników tylko projektant instalacji grzewczej. Dokładny dobór mocy grzewczej zależy od wielu czynników między innymi od termoizolacji budynku czy lokalizacji pomieszczenia w którym jest grzejnik. Pomieszczenia z większą liczbą ścian zewnętrznych czy większą liczbą przeszkleń, wymagają nieco większej mocy grzejników. Ważne są również parametry wody, która jest dostarczana do grzejników. Podane moce grzewcze są dostosowane do polskiej normy 75/65/20°C, gdzie pierwsza liczba, czyli 75°C to temperatura zasilania, druga – 65°C – to temperatura powrotu, a 20°C to temperatura pomieszczenia. Uproszczony sposób na obliczenie mocy grzewczej to 35 W na metr sześcienny pomieszczenia a w łazience z oknem 45 W na metr sześcienny.

2. Czy możliwy jest zwrot?

Aktualne informacje o zwrotach znajdują się w zakładce Reklamacje i zwroty.

3.  Jaki to dokładnie kolor?

Kolory widoczne na komputerach i innych urządzeniach elektronicznych są zależne od ustawień ekranu. Wszelkie kolory widoczne na monitorze mają charakter przybliżony.

4. Jak rozumieć dostępność i związany z tym czas dostawy?

Dostępność jest określana przy każdym produkcie. Dostępność „w magazynie” oznacza, że produkt jest na stanie naszego magazynu i nie wymaga sprowadzania go od producenta. Podana ilość dni oznacza maksymalną liczbę dni roboczych potrzebną do zrealizowania zamówienia. W przypadku zamówienia kilku produktów w jednym zamówieniu, liczy się zawsze najdłuższy podany czas. Data otrzymania przesyłki jest liczona poprzez dodanie czasu transportu przez firmę kurierską do liczby dni roboczych podanych jako „dostępność”

5. Jak korzystać w filtrów w sklepie ARTHOT?

Aby ułatwić Państwu szybki wybór właściwego grzejnika sklep „ARTHOT grzejniki dekoracyjne od ręki” posiada szereg filtrów, które pozwolą na szybkie wyszukanie optymalnego dla Państwa grzejnika. Filtry dostępne są na podstronie GRZEJNIKI. Są to filtry wielokrotnego wyboru a więc, aby nie ograniczać niepotrzebnie listy pasujących produktów, należy zaznaczyć wszystkie pasujące opcje. Przede wszystkim warto wybrać typ grzejnika np. wybrać typ grzejnika  – elektryczne a z grzejników centralnego ogrzewania: łazienkowe, pokojowe pionowe lub pokojowe poziome. Liczby w nawiasach pokazują ilość produktów w sklepie, które spełniają oczekiwane kryteria. Warto szukając grzejników centralnego ogrzewania wybrać minimalną moc, pamiętając, że grzejniki o większej mocy też się sprawdzą dzięki zastosowanym zaworom regulacyjnym lub termostatycznym. Z tego powodu nie ma konieczności określania w filtrach maksymalnej mocy. Jeśli kluczowe są dla nas inne konkretne parametry grzejnika jak np. kolor czy szerokość – zaznaczmy tylko te. Każdy zastosowany dodatkowo filtr z jednej strony pomaga wyszukać optymalne do naszych potrzeb rozwiązanie a z drugiej eliminuje grzejniki, które być może ze względu np. na wygląd chętnie wzięlibyśmy pod uwagę. Jeśli nie ma konieczności, nie warto ustawiać filtra przyłączy. Instalację grzewczą można przerobić dostosowując ją do każdego przyłącza w grzejniku a ograniczanie tego parametru może powodować, że lista wyboru będzie bardzo okrojona. Koszt przerobienia przyłącza może być niższy, niż różnica cenowa pomiędzy grzejnikiem o tym przyłączu a innym tańszym modelem. Filtr „dostępność” określa maksymalny czas w dniach roboczych gotowości w sklepie „ARTHOT grzejniki dekoracyjne od ręki” do wydania grzejnika. Jeśli termin dostawy jest ważny, warto korzystać z grzejników z banerem „w magazynie” lub z tak samo określoną dostępnością.

6. Jak dobrać osprzęt do grzejników?

Każdy z grzejników ma przypisane produkty komplementarne. Znajdują się w karcie grzejnika w części „Warto do tego zamówić”. Korzystanie z tych produktów gwarantuje poprawność konfiguracji grzejnika z zaworami, grzałką czy innymi z pasującymi akcesoriami.

7. Czy otrzymam fakturę Vat?

Każdy klient otrzyma przy zakupie fakturę na dane, które podał podczas składania zamówienia. Zgodnie z polskim prawem nie mamy możliwości późniejszego dopisania czy zmiany numerów NIP czy podanych danych do faktury. Prosimy o uważne ich wprowadzanie.

8. Gdzie jest siedziba biura firmy?

Siedziba biura „ARTHOT grzejniki dekoracyjne od ręki” znajduje się w Wilczej Górze pod Warszawą – pomiędzy Piasecznem a Magdalenką – zgodnie z danymi adresowymi podanymi na stronie.

9. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionego grzejnika w punktach odbioru ARTHOT znajdujących się w sieci salonów Kalmar pod następującymi adresami:

Warszawa Home Concept, Katowice Home Concept, Kraków, Katowice Home Concept, Wrocław Domar, Poznań Arkada, Gdańsk City Meble. Godziny otwarcia sklepów Kalmar posiadających punkty wydań Sklepu „ARTHOT grzejniki dekoracyjne od ręki” znajdują się pod linkiem: https://kalmar.waw.pl/kontakt. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne sprawdzenie otrzymania Państwa zakupów przez salon Kalmar. Odbiór osobisty z punktu odbioru ARTHOT nie zwalnia klienta
z kosztu przesyłki, gdyż ARTHOT i tak musi wysłać zakupiony produkt do tego punktu odbioru co wiąże się z kosztem przesyłki.

10. Jak przebiega proces zakupu w sklepie „ARTHOT grzejniki dekoracyjne od ręki”?

Niżej przedstawiamy instrukcję zakupów w sklepie Arthot:

Znajdź produkt – Korzystając z wyszukiwarki, filtrów, lub listy kategorii znajdź i wybierz interesujący Cię produkt. Klikając na jego zdjęcie lub nazwę uzyskasz jego szczegółowy opis, zestawienie pasujących do niego akcesoriów oraz sprawdzisz dostępność produktu w naszym sklepie. Jeżeli jesteś zdecydowany na wybrany przez produkt, kliknij przy nim przycisk “Dodaj do koszyka”. Jeśli wraz z grzejnikiem chcesz zamówić pasujące do niego dodatki, to znajdują się one poniżej w sekcji „Warto do tego zamówić”. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka, kliknij znajdującą się u góry strony ikonę  przycisk “Koszyk” co spowoduje  otwarcie po prawej stronie  bocznego panelu z zawartością koszyka, w którym można bez opuszczanie strony, na której aktualnie się znajdujemy, zobaczyć co  znajduje się w koszyku i ewentualnie usunąć omyłkowo dodany produkt.  Alternatywnie, można skorzystać od razu z guzika “Zobacz koszyk znajdującego  się w prawym górnym rogu ekranu, który powoduje  przejście do strony z zawartością koszyka, na której można zmienić ilości produktów znajdujących się w koszyku i przejść do złożenia zamówienia.

Koszyk – W koszyku możesz zmienić ilości produktów dodanych wcześniej do koszyka. Następnie wybierz preferowany sposób dostawy. Po wybraniu sposobu dostawy/odbioru, kliknij przycisk “PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Alternatywnie możesz usunąć wszystkie produkty z koszyka i kontynuować zakupy. 

Dane do faktury – Wypełnij formularz – podaj wszystkie wymagane dane. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem arthot.pl pola zostaną wypełnione automatycznie danymi podanymi podczas rejestracji. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i sprawdzeniu ich poprawności kliknij guzik “NASTĘPNY”.

Adres dostawy, uwagi  do zamówienia – O ile nie wybrano odbioru osobistego i jeśli adres dostawy ma być inny niż podany w danych do faktury, to w tym formularzu można go określić. Należy kliknąć w selektor znajdujący się po lewej stronie od napisu “Wysłać na inny adres?”, po czym podać dane adresowe miejsca w które towar ma być dostarczony. W polu “Uwagi do zamówienia” można opcjonalnie podać dodatkowe informacje dotyczące dostawy (np. odbiór możliwy tylko w godzinach od do itp.) Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i sprawdzeniu ich poprawności kliknij guzik “NASTĘPNY”.

Potwierdź zamówienie – Ekran z podsumowaniem zamówienia zawiera wszystkie niezbędne informacje o zamówionych produktach oraz wybranym sposobie płatności i dostawy. Jeżeli wszystkie dane podane są prawidłowo, po ich weryfikacji kliknij “KUPUJĘ I PŁACĘ” i z radością oczekuj na swoje zakupy.