FAQ

Na czym polega główna funkcjonalność serwisu?

Przede wszystkim możemy z ogromu produktów dostępnych na rynku wyselekcjonować grupę do ostatecznego wyboru i zapisać ją w swoim Design Boardzie w poszczególnych projektach. Kolejno, analizując styl i cechy użytkowe, najpier wyodrębniamy a potem ograniczamy grupę wyboru by z projektantem i resztą domowników dokonać wyboru ostatecznego.

Czy portal może być przydatny w pracy projektanta wnętrz z klientem?

Tak. Portal to przede wszystkim platforma współpracy projektanta z klientem na której można dookreślić preferencje stylistyczne klienta ale też skorzystać z szerokiej bazy produktów przypisanych do każdego ze stylów. Na portalu wybrane pod względem stylistycznym produkty warto przefiltrować pod względem oczekiwań technicznych np. rozmiaru, funkcji czy materiału z którego wykonano produkt.

Ilu osobom można udostepnić swój projekt i soje wizualizacje?

Każdy projekt można udostępnić nie ograniczonej ldostępnienie to w dowolnym momencie można wyłączyć.Korzystanie z udostępnionych projektów przez osoby którym je udostępniono, wymaga ich zalogowania się do Serwisu.

Czy na portalu Arthot możemy dokonać zakupów?

Nie portal ma charakter informacyjno-edukacyjny. Niemniej wchodząc w funkcję "gdzie kupić" możemy odszukać sklepy stacjonarne lub internetowe oferujące dany produkt. Wyszukiwanie miejsc sprzedaży może być ograniczone do wybranej lokalizacji np. województwa lub miasta.

Czy dobierając grzejniki ma możliwość dobrania ich pod wzgędem mocy grzewczej?

Tak. Grzejniki są dobierane do zapotrzebowania na ciepło danego pomieszczenia. Gdy nie znamy takiego zapotrzebowania na portalu można w sposób przybliżony ale profesjonalny policzyć zapotrzebowanie na ciepło danego pomieszczenia. Niemniej przy dużych domach i zaawansowanych systemach grzewczych, zaleca się skorzystanie z usług projektanta instalacji grzewczej. Dzięki temu zaoszczędzimy na ogrzewaniu. Zapotrzebowanie na ciepło danego pomieszczenia trzeba zapewnić wybraną liczbą grzejników. Zaleca się dobieranie kolejnego grzejnika na każde 2000 W zapotrzebowania na ciepło. Takie rozwiązanie zapewni lepszą cyrkulację ciepła w pomieszczeniu oraz zwiększy możliwości doboru grzejników pod względem ich designu.

Jak projektant wnętrz może wykorzystywac portal do współpracy z klientem?

Może przede wszystkim zacząć pracę z klientem od skorzystania z narzędzia "analizy preferencji" która znajduje się na wstępie w trybie KREATOR. Dzięki niej będzie można określić co  podoba się klientowi. NAstępnie po wykonaniu projektu warto poprzez portal wyodrębnić grupę produktów do rozważenia i to zarówno pod względem wybranego stylu jak i funkcjonalności. Można w ten sposób też wyszukać poszczególne produkty np. lampy, fotele, grzejniki w innym stylu niż wybrany, tworząc tym samym wrażenie eklepktyzmu. Design Board jest miejscem gdzie mamy zawężone wybory, które warto ograniczyć wspólnie do ostatecznych 1-3 wariantów. Na końcu klient może wydrukować swoją listę zakupów i udać się z nią do wskazanych sklepów.

Jak można zdobywać wiedzę na portalu?

Do tego służy tryb AKADEMII Arthot a w nim dostęp do poradników, inspiracji i szkoleń. Możne je dodawać do ulubionych lub oznaczać jako poznane, by następnym razem pominąć ich wyświetlanie przez Serwis. Portal umożliwoa też zapisanie się na konkretne szkolenia filtrowane pod względem ich miejsca (np. wojewódzwto wielkopolskie lub mazowieckie) czy rodzaju produktu (np. grzejniki, lampy), którego dotyczą.